WarmUp-Party 202525. Mai1 Min. LesezeitFör einisch mol ned am 28igschte, sondern am 27igschte Dezämber. Das häd de guete Stimmig aber absolut nüüt agha! Egal öb im TechnoBunker, i de Kaffistobe oder i de Halle... es esch es super Fäscht gsi!
Kommentare