top of page

WarmUp-Party 2025

  • 25. Mai
  • 1 Min. Lesezeit

För einisch mol ned am 28igschte, sondern am 27igschte Dezämber. Das häd de guete Stimmig aber absolut nüüt agha! Egal öb im TechnoBunker, i de Kaffistobe oder i de Halle... es esch es super Fäscht gsi!


 
 
 

Kommentare


Empfohlene Einträge
Aktuelle Einträge
Nach Stichwörtern suchen
Folgen Sie uns
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page